Memorias de investigación
Ponencias en congresos:
An analysis of the influence of students technological culture on their technology
Año:2011

Áreas de investigación
  • Humanidades y ciencias sociales

Datos
Descripción
This research then focuses on two aspects seldom covered by UTAUT studies: (1) the mediation role of attitude towards use as a predictor of behavioural intention to use and (2) the attitudinal differences between students with technological and non-technological background education and culture. The first one is a topic in which no consensus has been achieved yet [5]; the second examines a moderating variable on the adoption of e-learning technologies from a cultural perspective, an approach that has not been introduced in UTAUT studies until recently.
Internacional
Si
Nombre congreso
14th Biennial Conference EARLI 2011
Tipo de participación
960
Lugar del congreso
Exeter (Reino Unido)
Revisores
Si
ISBN o ISSN
978-84-694-7125-8
DOI
Fecha inicio congreso
30/08/2011
Fecha fin congreso
03/09/2011
Desde la página
1172
Hasta la página
1174
Título de las actas
Education for a Global Networked Society

Esta actividad pertenece a memorias de investigación

Participantes

Grupos de investigación, Departamentos, Centros e Institutos de I+D+i relacionados
  • Creador: Grupo de Investigación: Innovación, Propiedad industrial y Política tecnológica (INNOPRO)
  • Centro o Instituto I+D+i: Centro de Domótica Integral, CEDINT
  • Departamento: Ingeniería de Organización, Administración de Empresas y Estadística