Observatorio de I+D+i UPM

Memorias de investigación
Research Publications in journals:
How Blended Learning Reduces Underachievement in Higher Education: An Experience in Teaching Computer Sciences
Year:2011
Research Areas
Information
Abstract
International
Si
JCR
Si
Title
IEEE TRANSACTIONS ON EDUCATION
ISBN
0018-9359
Impact factor JCR
1,157
Impact info
Volume
54
10.1109/TE.2010.2083665
Journal number
3
From page
471
To page
478
Month
Ranking
18/32 EDUCATION, SCIENTIFIC DISCIPLINES (SCI); 107/247 ENGINEERING, ELECTRICAL AND ELECTRONIC (SCI)
Participants
  • Autor: fernando alonso (UPM)
  • Autor: daniel manrique (UPM)
  • Autor: loic martinez (UPM)
  • Autor: jose m. vines
Research Group, Departaments and Institutes related
  • Creador: No seleccionado
  • Grupo de Investigación: Grupo de Investigación en Tecnología Informática y de las Comunicaciones: CETTICO
  • Grupo de Investigación: Grupo de Inteligencia Artificial (LIA)
  • Departamento: Inteligencia Artificial
S2i 2020 Observatorio de investigación @ UPM con la colaboración del Consejo Social UPM
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNCIDE 2011 (OTR-2011-0236)
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNPACTO (IPT-020000-2010-22)