Observatorio de I+D+i UPM

Memorias de investigación
Research Publications in journals:
Complaint resolution in B2C e-commerce: The role of emotions and trust
Year:2012
Research Areas
  • Engineering,
  • Electronic technology and of the communications
Information
Abstract
International
No
JCR
No
Title
ISBN
Impact factor JCR
Impact info
Volume
Journal number
From page
To page
Month
Ranking
Participants
  • Autor: Alberto Urueña Lopez (UPM)
  • Autor: Jose Julian Chaparro Pelaez (UPM)
  • Autor: Pilar Quevedo Cano (UPM)
Research Group, Departaments and Institutes related
  • Creador: Departamento: Ingeniería de Organización, Administración de Empresas y Estadística
S2i 2020 Observatorio de investigación @ UPM con la colaboración del Consejo Social UPM
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNCIDE 2011 (OTR-2011-0236)
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNPACTO (IPT-020000-2010-22)