Memorias de investigación
Ponencias en congresos:
The role of sales and marketing in innovation implementation. An empirical analysis in six Latin American countries.
Año:2014

Áreas de investigación
  • Humanidades y ciencias sociales

Datos
Descripción
Study of the factors affecting the successful planning between marketing and sales to deploy innovation into six latin american markets of subsidiaries of a FMCG company Global 500.
Internacional
Si
Nombre congreso
17th Biennal World Marketing Congress of the Academy of Markeitng Science
Tipo de participación
960
Lugar del congreso
ESAN School of Business, Lima, Perú
Revisores
Si
ISBN o ISSN
2363-6173
DOI
Fecha inicio congreso
05/08/2014
Fecha fin congreso
08/08/2014
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Título de las actas
Marketing Challenges in a Turbulent Business Environment Proceedings of the 17th Biennal World Marketing Congress of the Academy of Markeitng Science

Esta actividad pertenece a memorias de investigación

Participantes
  • Autor: Teresa Bettina Cometto Osella UPM
  • Autor: Gaston Labadie Universidad ORT Uruguay
  • Autor: Kenneth Le Meunier-FitzHugh University of East Anglia, UK
  • Autor: Felix Eduardo Roux Martinez UPM

Grupos de investigación, Departamentos, Centros e Institutos de I+D+i relacionados
  • Creador: Departamento: Ingeniería de Organización, Administración de Empresas y Estadística