Observatorio de I+D+i UPM

Memorias de investigación
Thesis:
Developing an effective approach to measure emotional response to the sensory properties of beer
Year:2014
Research Areas
  • Statistical methods,
  • Foodstuffs tecnology,
  • Beer,
  • Marketing psychology and consumer behavior psychology
Information
Abstract
Tesis presentada en la Universidad de Nottingham
International
Si
Type
Doctoral
Mark Rating
Apto cum laude
Date
01/12/2014
Participants
  • Autor: Curtis Eaton (University of Nottingham)
  • Director: Carolina Chaya Romero (UPM)
  • Director: Joanne Hort (University of Nottingham)
Research Group, Departaments and Institutes related
  • Creador: Departamento: Economía Agraria, Estadística y Gestión de Empresas
S2i 2020 Observatorio de investigación @ UPM con la colaboración del Consejo Social UPM
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNCIDE 2011 (OTR-2011-0236)
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNPACTO (IPT-020000-2010-22)