Observatorio de I+D+i UPM

Memorias de investigación
Communications at congresses:
First position effect on the emotional response of consumers: a case study in chocolate and beers
Year:2014
Research Areas
  • Statistical methods,
  • Foodstuffs tecnology,
  • Confectionery product,
  • Beer,
  • Marketing psychology and consumer behavior psychology,
  • Engineering
Information
Abstract
Análisis del impacto de la muestra evaluada en primer lugar por el consumidor sobre su respuesta emocional
International
Si
Congress
Sixth European Conference on Sensory and Consumer Research.
970
Place
Copenhagen (Denmark)
Reviewers
Si
ISBN/ISSN
0000000000
Start Date
07/09/2014
End Date
10/09/2014
From page
87
To page
87
EuroSense 2014: A sense of life
Participants
  • : Rocío Dorado (Universidad Politécnica de Madrid)
  • Autor: Amandine Picard (Universidad Politécnica de Madrid)
  • Autor: Carlos Perez Hugalde (UPM)
  • Autor: Carolina Chaya Romero (UPM)
Research Group, Departaments and Institutes related
  • Creador: Departamento: Economía Agraria, Estadística y Gestión de Empresas
S2i 2020 Observatorio de investigación @ UPM con la colaboración del Consejo Social UPM
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNCIDE 2011 (OTR-2011-0236)
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNPACTO (IPT-020000-2010-22)