Memorias de investigación
Ponencias en congresos:
Successful loyalty in e-complaints: FsQCA and structural equation modeling analyses
Año:2015

Áreas de investigación
  • Ingenierías

Datos
Descripción
An increasing number of consumers shift their buying activities from physical stores to retail websites. The reasons for this change are lower prices, time savings and a wider selection of products and services available on websites (Brunner et al., 2014). At the end of 2014, more than 3 billion people used Internet. In Europe 565 million people already use the Internet (79% of the population), and 47% make online purchases (Ecommerce Europe, 2014). Despite efforts by B2C e-commerce firms to offer high-quality services, providing a failure-free service proves almost impossible. Depending on how firms handle service recovery, results may vary massively: from losing an angry customer to retaining a satisfied who may still be willing to purchase again in the future.
Internacional
Si
Nombre congreso
GIKA 2015 Qualitative Comparative Analysis, Crisp and Fuzzy Set, in Business and Management
Tipo de participación
960
Lugar del congreso
Valencia (España)
Revisores
Si
ISBN o ISSN
978-1-4614-4584-5
DOI
Fecha inicio congreso
15/07/2015
Fecha fin congreso
17/07/2015
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12
Título de las actas
GIKA 2015 Qualitative Comparative Analysis, Crisp and Fuzzy Set, in Business and Management

Esta actividad pertenece a memorias de investigación

Participantes

Grupos de investigación, Departamentos, Centros e Institutos de I+D+i relacionados
  • Creador: Grupo de Investigación: Innovación, Propiedad industrial y Política tecnológica (INNOPRO)
  • Departamento: Ingeniería de Organización, Administración de Empresas y Estadística