Observatorio de I+D+i UPM

Memorias de investigación
Award:
A Conceptual Framework for the Study of E-mail Marketing Effectiveness (Best Paper Award)
Year:2018
Research Areas
  • Marketing psychology and consumer behavior psychology
Information
Abstract
Best Paper Award in the area of Product Management, Industrial Marketing and Consumer Behavior en el 12th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management - XXII Congreso de Ingeniería de Organización
International
Si
Awarded Entity
Autores
Grainting Entity
ADINGOR
Date
13/07/2018
Place
Girona, Spain
Participants
  • Autor: Ángel José Lorente Páramo (Universidad Politécnica de Madrid)
  • Autor: Angel Hernandez Garcia (UPM)
  • Autor: Jose Julian Chaparro Pelaez (UPM)
Research Group, Departaments and Institutes related
  • Creador: Grupo de Investigación: Innovación, Propiedad industrial y Política tecnológica (INNOPRO)
  • Centro o Instituto I+D+i: Centro de Domótica Integral, CEDINT
  • Departamento: Ingeniería de Organización, Administración de Empresas y Estadística
S2i 2020 Observatorio de investigación @ UPM con la colaboración del Consejo Social UPM
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNCIDE 2011 (OTR-2011-0236)
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNPACTO (IPT-020000-2010-22)