Memorias de investigación
Capítulo de libro:
Images and learning in architectural ideation
Año:2018

Áreas de investigación
  • Humanidades y ciencias sociales

Datos
Descripción
In this paper we re?ect about the time-space of learning, where some strategies are inserted to ef?caciously respond to the learning time provided by current curricula for Graphic Ideation classes. In these strategies we underscore new technological tools and, particularly, image processing in the mechanisms of form search.
Internacional
Si
DOI
10.1007/978-3-319-93749-6
Edición del Libro
Editorial del Libro
Springer International Publishing AG.
ISBN
978-3-319-93749-6
Serie
Título del Libro
Marcos C. Ed. Graphic imprint. On the influence of the representation and ideation tools in architecture.
Desde página
169
Hasta página
182

Esta actividad pertenece a memorias de investigación

Participantes

Grupos de investigación, Departamentos, Centros e Institutos de I+D+i relacionados
  • Creador: Grupo de Investigación: Geometrías de la Arquitectura Contemporánea
  • Grupo de Investigación: HYPERMEDIA: Taller de Configuración y Comunicación Arquitectónica
  • Departamento: Ideación Gráfica Arquitectónica