Descripción
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This work develops a methodology for the sizing of a hybrid fuel cell-battery power system for small and light manned full electric aircrafts able to guarantee the security during the cruise flight stage only using the fuel cell. To assure this condition of a safe flight, it is tested that the fuel cell operating at its nominal power is able to maintain the velocity above security limits during a flight with maneuvers at a constant height. | |
Internacional
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Si |
Nombre congreso
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Congreso Iberoamericano de Hidrógeno y Pilas de Combustible 2019 (IBERCONAPPICE 2019) |
Tipo de participación
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960 |
Lugar del congreso
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Madrid (España) |
Revisores
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Si |
ISBN o ISSN
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000-000-000-000-0 |
DOI
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Fecha inicio congreso
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23/10/2019 |
Fecha fin congreso
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25/10/2019 |
Desde la página
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165 |
Hasta la página
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170 |
Título de las actas
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Libro de Comunicaciones Iberconappice19 ATENCIÓN: El ISBN que figura en el Libro de Comunicaciones es AE-2019-19011772. Este formato no lo acepta la aplicación. |