Memorias de investigación
Capítulo de libro:
The Road to E-Services: Online and Mobile Games as Enablers
Año:2014

Áreas de investigación
  • Ingenierías

Datos
Descripción
In this chapter, De Prato, Feijoo and Simon discuss the growth of the video games software market, which is expected to be primarily driven by online and wireless game softwares, while the hardware would proportionally decline in terms of revenues, changing hence the rules of the game. It is forecasted that especially the online space will substitute, in the long run, the currently available boxed product.
Internacional
Si
DOI
Edición del Libro
Editorial del Libro
ISBN
978-981-4560-25-2
Serie
Título del Libro
Trends and Applications of Serious Gaming and Social Media
Desde página
15
Hasta página
23

Esta actividad pertenece a memorias de investigación

Participantes

Grupos de investigación, Departamentos, Centros e Institutos de I+D+i relacionados
  • Creador: Grupo de Investigación: Ingeniería Óptica
  • Centro o Instituto I+D+i: Centro de Domótica Integral, CEDINT
  • Departamento: Señales, Sistemas y Radiocomunicaciones