Observatorio de I+D+i UPM

Memorias de investigación
Ponencias en congresos:
Raising EST students¿ awareness of specific language features through technology-enhanced learning: the case of nominal groups in scientific English INTED
Año:2015
Áreas de investigación
  • Filología,
  • Lingüística
Datos
Descripción
Biology students need to develop some reading abilities to have access to scientific literature related to their specialization. The present study aims at investigating the effects of explicit reading strategies instruction on Master II students? comprehension in the department of Biology
Internacional
No
Nombre congreso
Raising Students? Awareness about Reading Strategies: A Case Study of ESP Students at the Faculty of Biology
Tipo de participación
960
Lugar del congreso
Madrid
Revisores
Si
ISBN o ISSN
978-84-606-5763-7
DOI
Fecha inicio congreso
02/03/2015
Fecha fin congreso
04/03/2015
Desde la página
766
Hasta la página
777
Título de las actas
Esta actividad pertenece a memorias de investigación
Participantes
  • Autor: Ana Luz Rubio Moreda (UPM)
Grupos de investigación, Departamentos, Centros e Institutos de I+D+i relacionados
  • Creador: Departamento: Lingüística Aplicada a la Ciencia y a la Tecnología
S2i 2021 Observatorio de investigación @ UPM con la colaboración del Consejo Social UPM
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNCIDE 2011 (OTR-2011-0236)
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNPACTO (IPT-020000-2010-22)