Memorias de investigación
Ponencias en congresos:
DynaLearn: Architecture and Approach for Investigating Conceptual System Knowledge Acquisition
Año:2010

Áreas de investigación
  • Inteligencia artificial

Datos
Descripción
DynaLearn is an Interactive Learning Environment that facilitates a constructive approach to developing a conceptual understanding of how systems work. The software can be put in different interactive modes facilitating alternative learning experiences, and as such provides a toolkit for educational research.
Internacional
Si
Nombre congreso
8th International Conference on Intelligent Tutoring Systems
Tipo de participación
960
Lugar del congreso
Pennsylvania, EEUU
Revisores
Si
ISBN o ISSN
978-3-642-13436-4
DOI
10.1007/978-3-642-13437-1_42
Fecha inicio congreso
18/06/2010
Fecha fin congreso
16/06/2010
Desde la página
272
Hasta la página
275
Título de las actas
Proceedings ot the 8th International Conference on Intelligent Tutoring Systems

Esta actividad pertenece a memorias de investigación

Participantes
  • Autor: Bert Bredeweg University of Amsterdam, Informatics Institute, Amsterdam, Netherlands
  • Autor: Jochem Liem University of Amsterdam, Informatics Institute, Amsterdam, Netherlands
  • Autor: Paulo Salles University of Brasília, Institute of Biological Sciences, Brasília, Brazil
  • Autor: Michael Wißner University of Augsburg, Multimedia Concepts and Applications, Augsburg, Germany
  • Autor: Floris Linnebank University of Amsterdam, Informatics Institute, Amsterdam, Netherlands
  • Autor: René Bühling University of Augsburg, Multimedia Concepts and Applications, Augsburg, Germany
  • Autor: Wouter Beek University of Amsterdam, Informatics Institute, Amsterdam, Netherlands
  • Autor: Jorge Gracia Del Rio UPM
  • Autor: Asuncion de Maria Gomez Perez UPM

Grupos de investigación, Departamentos, Centros e Institutos de I+D+i relacionados
  • Creador: Grupo de Investigación: Ontology Engineering Group (LIA). Laboratorio Inteligencia Artificial. Grupo de Ingeniería Ontológica