Observatorio de I+D+i UPM

Memorias de investigación
Research Publications in journals:
Student Reciprocal Peer Teaching as a Method for Active Learning: An Experience in an Electrotechnical Laboratory
Year:2013
Research Areas
Information
Abstract
0
International
Si
JCR
Si
Title
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
ISBN
1059-0145
Impact factor JCR
0,865
Impact info
Volume
22
10.1007/s10956-012-9426-4
Journal number
5
From page
729
To page
734
Month
Ranking
0
Participants
  • Autor: miguel a. munoz-garcia (UPM)
  • Autor: guillermo p. moreda (UPM)
  • Autor: natalia hernandez-sanchez (UPM)
  • Autor: vanesa valino (UPM)
Research Group, Departaments and Institutes related
  • Grupo de Investigación: LPF-TAGRALIA: Técnicas Avanzadas en Agroalimentación
  • Departamento: Ingeniería Rural
S2i 2020 Observatorio de investigación @ UPM con la colaboración del Consejo Social UPM
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNCIDE 2011 (OTR-2011-0236)
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNPACTO (IPT-020000-2010-22)