Observatorio de I+D+i UPM

Memorias de investigación
Research Publications in journals:
Introducing alternative assessment into engineering language education at the Technical University of Madrid
Year:2010
Research Areas
  • Cognition, learning and education
Information
Abstract
Analiza las características de los alumnos que utilizan el Portfolio ACPEL en la UPM
International
Si
JCR
No
Title
IEEE EDUCON Education Engineering
ISBN
978-1-4244-6571-2
Impact factor JCR
0
Impact info
Volume
10
Journal number
From page
1647
To page
1651
Month
ENERO
Ranking
Participants
  • Autor: Joana Ana Pierce M.Mahon (UPM)
  • Autor: Maria Pilar Duran Escribano (UPM)
  • Autor: Paloma Ubeda Mansilla (UPM)
Research Group, Departaments and Institutes related
  • Creador: Grupo de Investigación: Estudios Cognitivos y sociopragmáticos del discurso científico y Técnico. DISCYT
S2i 2020 Observatorio de investigación @ UPM con la colaboración del Consejo Social UPM
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNCIDE 2011 (OTR-2011-0236)
Cofinanciación del MINECO en el marco del Programa INNPACTO (IPT-020000-2010-22)